Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 14 gevonden artikelen
 
 
  The effect of familiarity on associated sponsor and event brand attitudes following negative celebrity endorser publicity
 
 
Titel: The effect of familiarity on associated sponsor and event brand attitudes following negative celebrity endorser publicity
Auteur: Doyle, Jason P.
Pentecost, Robin D.
Funk, Daniel C.
Verschenen in: Sport management review
Paginering: Jaargang 17 (2014) nr. 3 pagina's 14 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Sport Management Association of Australia and New Zealand
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland