Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 165 van 180 gevonden artikelen
 
 
  The impact of a gamified versus traditional curriculum on resident education in metabolic dysfunction-associated steatotic liver disease management
 
 
Titel: The impact of a gamified versus traditional curriculum on resident education in metabolic dysfunction-associated steatotic liver disease management
Auteur: Jnani, Jack
Rege, Rahul
Hsieh, Ji-Cheng
Wang, Cassie
Wallach, Yisrael
Ammari, Nadim
Weintraub, Spencer
Block, Lauren
Verschenen in: Journal of clinical lipidology
Paginering: Jaargang 19 () nr. 3S pagina's e101-e102
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 165 van 180 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland