Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Synthesizing classroom intervention effects for autistic students: Commentary on Watkins et al., 2019
 
 
Titel: Synthesizing classroom intervention effects for autistic students: Commentary on Watkins et al., 2019
Auteur: Bottema-Beutel, Kristen
Crowley, Shannon
Verschenen in: Research in autism spectrum disorders
Paginering: Jaargang 76 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland