Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Peer review of teaching in higher education: A systematic review of its impact on the professional development of university teachers from the teaching expertise perspective
 
 
Titel: Peer review of teaching in higher education: A systematic review of its impact on the professional development of university teachers from the teaching expertise perspective
Auteur: Zeng, Lily Min
Verschenen in: Educational research review
Paginering: Jaargang 31 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland