Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 35 van 69 gevonden artikelen
 
 
  Integrating peer instruction and peer assessment with competency-based four-step approach: effectiveness on wound dressing skill acquisition and motivation among nursing students
 
 
Titel: Integrating peer instruction and peer assessment with competency-based four-step approach: effectiveness on wound dressing skill acquisition and motivation among nursing students
Auteur: Rashwan, Zohour Ibrahim
Narayanan, Gayathripriya
Khonji, Leena Mohamed
Stalin, Girija Kumari
Gangadurai, Nirmala
Bayoumi, Magda Mohamed
Verschenen in: Teaching and learning in nursing
Paginering: Jaargang 19 () nr. 1 pagina's e150-e159
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Organization for Associate Degree Nursing
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 35 van 69 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland