Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 138 van 242 gevonden artikelen
 
 
  Inclusion-Promoting Teaching Strategy: Can “Nudging” Activities Encourage Students to Record Their Name and Gender Pronouns?
 
 
Titel: Inclusion-Promoting Teaching Strategy: Can “Nudging” Activities Encourage Students to Record Their Name and Gender Pronouns?
Auteur: Armstrong, Cheryl L.H.
Verschenen in: Journal of nutrition education & behavior
Paginering: Jaargang 55 () nr. 7S pagina's 23-24
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 138 van 242 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland