Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 43 van 75 gevonden artikelen
 
 
  How is teachers’ critical thinking defined, approached, measured, and evaluated in empirical studies? A methodological review
 
 
Titel: How is teachers’ critical thinking defined, approached, measured, and evaluated in empirical studies? A methodological review
Auteur: Liao, Wei
Liu, Wei
Yuan, Rui
Verschenen in: Thinking skills and creativity
Paginering: Jaargang 57 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 43 van 75 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland