Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 40 van 67 gevonden artikelen
 
 
  I feel well, i play well, i learn well: Direct and indirect divergent thinking mediate the role of well-being in supporting literacy achievements
 
 
Titel: I feel well, i play well, i learn well: Direct and indirect divergent thinking mediate the role of well-being in supporting literacy achievements
Auteur: Orr, Edna
Rosenbaum, Gabriela Kashy
Bai, Honghong
Vaknin-Nusbaum, Vered
Verschenen in: Thinking skills and creativity
Paginering: Jaargang 53 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 40 van 67 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland