Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Immediate and delayed effects of embedded metacognitive instruction on Chinese EFL students’ English writing and regulation of cognition
 
 
Titel: Immediate and delayed effects of embedded metacognitive instruction on Chinese EFL students’ English writing and regulation of cognition
Auteur: Teng, Feng
Verschenen in: Thinking skills and creativity
Paginering: Jaargang 22 (2016) nr. C pagina's 14 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland