Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Self-modeling as an intervention to reduce disruptive classroom behavior
 
 
Titel: Self-modeling as an intervention to reduce disruptive classroom behavior
Auteur: Possell, Lois E.
Kehle, Thomas J.
Mcloughlin, Caven S.
Bray, Melissa A.
Verschenen in: Cognitive and behavioral practice
Paginering: Jaargang 6 (1999) nr. 2 pagina's 7 p.
Jaar: 1999
Inhoud:
Uitgever: the Association for Advancement of Behavior Therapy. All rights reserved
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland