Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Reflecting on “Project Katrina” and Developmentally Appropriate Practices: A Graduate Student's Perspective
 
 
Titel: Reflecting on “Project Katrina” and Developmentally Appropriate Practices: A Graduate Student's Perspective
Auteur: Schellhaas, Andree
Burts, Diane C.
Aghayan, Carol
Verschenen in: Journal of early childhood teacher education
Paginering: Jaargang 28 (2007) nr. 1 pagina's 77-81
Jaar: 2007-01
Inhoud: This article describes the independent study project of a student who was a graduate assistant in a child development laboratory preschool when Hurricanes Katrina and Rita struck the Gulf Coast area. Through her experiences with “Project Katrina” she deepens her understanding of developmentally appropriate practices as she learns firsthand about the project approach and writing an article for publication in a professional journal.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland