Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 10 gevonden artikelen
 
 
  It threw me for a loop!: Preservice teachers' reactions to issues-centered social studies in the primary grades
 
 
Titel: It threw me for a loop!: Preservice teachers' reactions to issues-centered social studies in the primary grades
Auteur: Koeppen, Kim E.
Verschenen in: Journal of early childhood teacher education
Paginering: Jaargang 22 (2001) nr. 3 pagina's 191-199
Jaar: 2001
Inhoud: There is a strong theoretical base supporting the use of issues-centered social studies. Even so, little information exists regarding its implementation at the elementary level. This reflective inquiry examines preservice teachers' responses to my methods course, which was designed to promote issues-centered social studies in the primary grades. The obstacles that we all encountered are discussed as well as a call for research focused on the design and implementation of issues-centered social studies and its influence on teaching and learning in elementary classrooms. © 2001 Elsevier Science Inc. All rights reserved.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland