Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 16 gevonden artikelen
 
 
  UNDERSTANDING THE CHILD'S PERSPECTIVE: PRESERVICE TEACHERS SEE THE CLASSROOM WITH NEW EYES
 
 
Titel: UNDERSTANDING THE CHILD'S PERSPECTIVE: PRESERVICE TEACHERS SEE THE CLASSROOM WITH NEW EYES
Auteur: Cooney, Margaret H.
Williams, Karen Cachevki
Nelson, Jane
Verschenen in: Journal of early childhood teacher education
Paginering: Jaargang 19 (1998) nr. 3 pagina's 219-225
Jaar: 1998
Inhoud:
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland