Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 12 gevonden artikelen
 
 
  MENTORING: A CENTER FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND TECHNOLOGY (CPDT) TALE
 
 
Titel: MENTORING: A CENTER FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND TECHNOLOGY (CPDT) TALE
Auteur: Medearis, Linda C.
Verschenen in: Journal of early childhood teacher education
Paginering: Jaargang 19 (1998) nr. 2 pagina's 153-160
Jaar: 1998
Inhoud: A paradigm shift has occurred in teacher training institutions in recent years. Many universities are abandoning traditional teacher training programs and are opting to offer this training through professional centers. These centers are grounded in research on best practices and usually incorporate more field experiences which results in the need for quality mentors. One South Texas university has five years of experience with such a program. Problems encountered have included cost, rewards, training, selection, collaboration and time constraints. Solutions to many of these have come from careful budgeting, legislation, research, increased community involvement, and state initiatives.
Uitgever: Taylor & Francis
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland