Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Segmentation, Not Rhyming, Predicts Early Progress in Learning to Read
 
 
Titel: Segmentation, Not Rhyming, Predicts Early Progress in Learning to Read
Auteur: Muter, Valerie
Hulme, Charles
Snowling, Margaret
Taylor, Sara
Verschenen in: Journal of experimental child psychology
Paginering: Jaargang 71 (1998) nr. 1 pagina's 25 p.
Jaar: 1998
Inhoud:
Uitgever: Academic Press
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland