Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 22 gevonden artikelen
 
 
  From integers to fractions: The role of analogy in transfer and long-term learning
 
 
Titel: From integers to fractions: The role of analogy in transfer and long-term learning
Auteur: Yu, Shuyuan
Sidney, Pooja
Kim, Dan
Thompson, Clarissa A.
Opfer, John E.
Verschenen in: Journal of experimental child psychology
Paginering: Jaargang 243 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Author(s)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland