Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Vocabulary teaching strategies and conceptual representations of words in L2 in children: Evidence with novice learners
 
 
Titel: Vocabulary teaching strategies and conceptual representations of words in L2 in children: Evidence with novice learners
Auteur: Comesaña, Montserrat
Perea, Manuel
Piñeiro, Ana
Fraga, Isabel
Verschenen in: Journal of experimental child psychology
Paginering: Jaargang 104 (2009) nr. 1 pagina's 12 p.
Jaar: 2009
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland