Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Teacher feedback and students’ self-concept, intrinsic value, and achievement in mathematics: Juxtaposing between- and within-person perspectives on long-term reciprocal relationships
 
 
Titel: Teacher feedback and students’ self-concept, intrinsic value, and achievement in mathematics: Juxtaposing between- and within-person perspectives on long-term reciprocal relationships
Auteur: Hübner, Nicolas
Winstone, Naomi
Merk, Samuel
Hattie, John
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 81 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland