Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 18 gevonden artikelen
 
 
  Does school context moderate longitudinal relations between teacher-reported self-efficacy and value for student engagement and teacher-student relationships from early until midcareer?
 
 
Titel: Does school context moderate longitudinal relations between teacher-reported self-efficacy and value for student engagement and teacher-student relationships from early until midcareer?
Auteur: Lazarides, Rebecca
Watt, Helen M.G.
Richardson, Paul W.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 72 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland