Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Can teachers’ need-supportive practices moderate the big-fish-little-pond effect? A quasi-experimental study with elementary school children
 
 
Titel: Can teachers’ need-supportive practices moderate the big-fish-little-pond effect? A quasi-experimental study with elementary school children
Auteur: Gilbert, William
Guay, Frédéric
Morin, Alexandre J.S.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 69 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland