Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 19 gevonden artikelen
 
 
  When peers agree, do students listen? The central role of feedback quality and feedback frequency in determining uptake of feedback
 
 
Titel: When peers agree, do students listen? The central role of feedback quality and feedback frequency in determining uptake of feedback
Auteur: Wu, Yong
Schunn, Christian D.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 62 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland