Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 34 gevonden artikelen
 
 
  Does an integrated focus on fractions and decimals improve at-risk students’ rational number magnitude performance?
 
 
Titel: Does an integrated focus on fractions and decimals improve at-risk students’ rational number magnitude performance?
Auteur: Malone, Amelia S.
Fuchs, Lynn S.
Sterba, Sonya K.
Fuchs, Douglas
Foreman-Murray, Lindsay
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 59 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 34 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland