Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 22 van 34 gevonden artikelen
 
 
  Scientific sensemaking supports science content learning across disciplines and instructional contexts
 
 
Titel: Scientific sensemaking supports science content learning across disciplines and instructional contexts
Auteur: Cannady, Matthew A.
Vincent-Ruz, Paulette
Chung, Joo Man
Schunn, Christian D.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 59 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 22 van 34 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland