Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 34 gevonden artikelen
 
 
  Exploring the Pygmalion effect: The role of teacher expectations, academic self-concept, and class context in students’ math achievement
 
 
Titel: Exploring the Pygmalion effect: The role of teacher expectations, academic self-concept, and class context in students’ math achievement
Auteur: Szumski, Grzegorz
Karwowski, Maciej
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 59 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 34 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland