Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 24 van 28 gevonden artikelen
 
 
  To teach or not to teach the conceptual structure of mathematics? Teachers undervalue the potential of Principle-Oriented explanations
 
 
Titel: To teach or not to teach the conceptual structure of mathematics? Teachers undervalue the potential of Principle-Oriented explanations
Auteur: Lachner, Andreas
Weinhuber, Mona
Nückles, Matthias
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 58 (2019) nr. C pagina's 175-185
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 24 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland