Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Effects of peer-led training on academic self-efficacy, study strategies, and academic performance for first-year university students with and without reading difficulties
 
 
Titel: Effects of peer-led training on academic self-efficacy, study strategies, and academic performance for first-year university students with and without reading difficulties
Auteur: Bergey, Bradley W.
Parrila, Rauno K.
Laroche, Annie
Deacon, S. Hélène
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 56 (2019) nr. C pagina's 25-39
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland