Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 38 gevonden artikelen
 
 
  Development of students’ text-picture integration and reading competence across grades 5–7 in a three-tier secondary school system: A longitudinal study
 
 
Titel: Development of students’ text-picture integration and reading competence across grades 5–7 in a three-tier secondary school system: A longitudinal study
Auteur: Schnotz, Wolfgang
Wagner, Inga
Ullrich, Mark
Horz, Holger
McElvany, Nele
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 51 (2017) nr. C pagina's 152-169
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 38 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland