Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 35 van 38 gevonden artikelen
 
 
  Teacher value for professional development, self-efficacy, and student outcomes within a digital mathematics intervention
 
 
Titel: Teacher value for professional development, self-efficacy, and student outcomes within a digital mathematics intervention
Auteur: Rutherford, Teomara
Long, Jennifer J.
Farkas, George
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 51 (2017) nr. C pagina's 22-36
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 35 van 38 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland