Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Algebra performance and motivation differences for students with learning disabilities and students of varying achievement levels
 
 
Titel: Algebra performance and motivation differences for students with learning disabilities and students of varying achievement levels
Auteur: O'Shea, Amber
Booth, Julie L.
Barbieri, Christina
McGinn, Kelly M.
Young, Laura K.
Oyer, Melissa H.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 50 (2017) nr. C pagina's 17 p.
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland