Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 21 gevonden artikelen
 
 
  Pygmalion effects in the classroom: Teacher expectancy effects on students' math achievement
 
 
Titel: Pygmalion effects in the classroom: Teacher expectancy effects on students' math achievement
Auteur: Friedrich, Alena
Flunger, Barbara
Nagengast, Benjamin
Jonkmann, Kathrin
Trautwein, Ulrich
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 41 (2015) nr. C pagina's 12 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 21 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland