Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Understanding STEM-focused high school students’ perceptions of task importance: The role of “standing out” and “fitting in” in mathematics class
 
 
Titel: Understanding STEM-focused high school students’ perceptions of task importance: The role of “standing out” and “fitting in” in mathematics class
Auteur: Gray, DeLeon L.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 39 (2014) nr. 1 pagina's 13 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland