Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Students’ attributions for their best and worst marks: Do they relate to achievement?
 
 
Titel: Students’ attributions for their best and worst marks: Do they relate to achievement?
Auteur: McClure, John
Meyer, Luanna H.
Garisch, Jessica
Fischer, Ronald
Weir, Kirsty F.
Walkey, Frank H.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 36 (2011) nr. 2 pagina's 11 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland