Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Cognitive validity of students’ self-reports of classroom mastery goal structure: What students are thinking and why it matters
 
 
Titel: Cognitive validity of students’ self-reports of classroom mastery goal structure: What students are thinking and why it matters
Auteur: Koskey, Kristin L.K.
Karabenick, Stuart A.
Woolley, Michael E.
Bonney, Christina R.
Dever, Bridget V.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 35 (2010) nr. 4 pagina's 10 p.
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland