Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Summary versus argument tasks when working with multiple documents: Which is better for whom?
 
 
Titel: Summary versus argument tasks when working with multiple documents: Which is better for whom?
Auteur: Gil, Laura
Bråten, Ivar
Vidal-Abarca, Eduardo
Strømsø, Helge I.
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 35 (2010) nr. 3 pagina's 17 p.
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland