Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Why study time does not predict grade point average across college students: Implications of deliberate practice for academic performance
 
 
Titel: Why study time does not predict grade point average across college students: Implications of deliberate practice for academic performance
Auteur: Plant, E. Ashby
Ericsson, K. Anders
Hill, Len
Asberg, Kia
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 30 (2005) nr. 1 pagina's 21 p.
Jaar: 2005
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland