Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Changing preservice teachers’ epistemological beliefs about teaching and learning in mathematics: An intervention study
 
 
Titel: Changing preservice teachers’ epistemological beliefs about teaching and learning in mathematics: An intervention study
Auteur: Gill, Michele Gregoire
Ashton, Patricia T
Algina, James
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 29 (2004) nr. 2 pagina's 22 p.
Jaar: 2004
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland