Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The effects of regulatory focus on teachers' classroom management strategies and emotional consequences
 
 
Titel: The effects of regulatory focus on teachers' classroom management strategies and emotional consequences
Auteur: Leung, Chi-mei
Lam, Shui-fong
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 28 (2003) nr. 1 pagina's 12 p.
Jaar: 2003
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Science (USA)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland