Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Are Conceptual Change Approaches to Learning Science Effective for Everyone? Gender, Prior Subject Matter Interest, and Learning about Electricity
 
 
Titel: Are Conceptual Change Approaches to Learning Science Effective for Everyone? Gender, Prior Subject Matter Interest, and Learning about Electricity
Auteur: Chambers, Sharon K.
Andre, Thomas
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 20 (1995) nr. 4 pagina's 15 p.
Jaar: 1995
Inhoud:
Uitgever: Academic Press
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland