Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Self-Concept, Attributional Beliefs, and School Achievement: A Longitudinal Analysis
 
 
Titel: Self-Concept, Attributional Beliefs, and School Achievement: A Longitudinal Analysis
Auteur: Kurtz-Costes, Beth E.
Schneider, Wolfgang
Verschenen in: Contemporary educational psychology
Paginering: Jaargang 19 (1994) nr. 2 pagina's 18 p.
Jaar: 1994
Inhoud:
Uitgever: Academic Press
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland