Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 48 gevonden artikelen
 
 
  Blended learning pedagogy designed for communication module among undergraduate nursing students: A quasi-experimental study
 
 
Titel: Blended learning pedagogy designed for communication module among undergraduate nursing students: A quasi-experimental study
Auteur: Shorey, Shefaly
Kowitlawakul, Yanika
Devi, M. Kamala
Chen, Hui-Chen
Soong, Swee Kit Alan
Ang, Emily
Verschenen in: Nurse education today
Paginering: Jaargang 61 (2018) nr. C pagina's 120-126
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 48 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland