Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 22 gevonden artikelen
 
 
  Mindfulness practice as a teaching-learning strategy in higher education: A qualitative exploratory pilot study
 
 
Titel: Mindfulness practice as a teaching-learning strategy in higher education: A qualitative exploratory pilot study
Auteur: Schwind, Jasna K.
McCay, Elizabeth
Beanlands, Heather
Schindel Martin, Lori
Martin, Jennifer
Binder, Marni
Verschenen in: Nurse education today
Paginering: Jaargang 50 (2017) nr. C pagina's 5 p.
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland