Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 22 gevonden artikelen
 
 
  How are we assessing near-peer teaching in undergraduate health professional education? A systematic review
 
 
Titel: How are we assessing near-peer teaching in undergraduate health professional education? A systematic review
Auteur: Irvine, Susan
Williams, Brett
McKenna, Lisa
Verschenen in: Nurse education today
Paginering: Jaargang 50 (2017) nr. C pagina's 9 p.
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland