Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 27 gevonden artikelen
 
 
  Flexible learning design in curriculum delivery promotes student engagement and develops metacognitive learners: An integrated review
 
 
Titel: Flexible learning design in curriculum delivery promotes student engagement and develops metacognitive learners: An integrated review
Auteur: McGarry, Ben J.
Theobald, Karen
Lewis, Peter A.
Coyer, Fiona
Verschenen in: Nurse education today
Paginering: Jaargang 35 (2015) nr. 9 pagina's 8 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 27 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland