Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 22 van 29 gevonden artikelen
 
 
  The development and evaluation of a ‘blended’ enquiry based learning model for mental health nursing students: “making your experience count”
 
 
Titel: The development and evaluation of a ‘blended’ enquiry based learning model for mental health nursing students: “making your experience count”
Auteur: Rigby, Lindsay
Wilson, Ian
Baker, John
Walton, Tim
Price, Owen
Dunne, Kate
Keeley, Philip
Verschenen in: Nurse education today
Paginering: Jaargang 32 (2012) nr. 3 pagina's 6 p.
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 22 van 29 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland