Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 25 gevonden artikelen
 
 
  Empowerment and being valued: A phenomenological study of nursing students' experiences of clinical practice
 
 
Titel: Empowerment and being valued: A phenomenological study of nursing students' experiences of clinical practice
Auteur: Bradbury-Jones, Caroline
Sambrook, Sally
Irvine, Fiona
Verschenen in: Nurse education today
Paginering: Jaargang 31 (2011) nr. 4 pagina's 5 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 25 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland