Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 13 gevonden artikelen
 
 
  “We should be able to bear our patients in our teaching in some way”: Theoretical perspectives on how nurse teachers manage their emotions to negotiate the split between education and caring practice
 
 
Titel: “We should be able to bear our patients in our teaching in some way”: Theoretical perspectives on how nurse teachers manage their emotions to negotiate the split between education and caring practice
Auteur: Smith, Pam
Allan, T. Helen
Verschenen in: Nurse education today
Paginering: Jaargang 30 (2010) nr. 3 pagina's 6 p.
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland