Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 21 gevonden artikelen
 
 
  Teachers as co-authors of student writing: How teachers’ initiating texts influence response and revision in an online space
 
 
Titel: Teachers as co-authors of student writing: How teachers’ initiating texts influence response and revision in an online space
Auteur: Magnifico, Alecia Marie
Woodard, Rebecca
McCarthey, Sarah
Verschenen in: Computers & composition
Paginering: Jaargang 52 (2019) nr. C pagina's 107-131
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 21 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland