Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 25 gevonden artikelen
 
 
  Subjective variability of the “just-right feeling”: Effectiveness of social media advertising design
 
 
Titel: Subjective variability of the “just-right feeling”: Effectiveness of social media advertising design
Auteur: Wang, Ya
Wu, Shuilong
Zhao, Jiajun
Yuan, Yongna
Verschenen in: Electronic commerce research and applications
Paginering: Jaargang 68 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 25 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland