Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 28 gevonden artikelen
 
 
  The effects of user- and marketer-generated content on customer satisfaction: A textual analysis approach
 
 
Titel: The effects of user- and marketer-generated content on customer satisfaction: A textual analysis approach
Auteur: Li, Jin
Dong, Wanting
Ren, Jing
Verschenen in: Electronic commerce research and applications
Paginering: Jaargang 65 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland