Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 18 gevonden artikelen
 
 
  The impacts of gamification designs on consumer purchase: A use and gratification theory perspective
 
 
Titel: The impacts of gamification designs on consumer purchase: A use and gratification theory perspective
Auteur: Che, Tong
Peng, Yaoyao
Zhou, Qiang
Dickey, Alissa
Lai, Fujun
Verschenen in: Electronic commerce research and applications
Paginering: Jaargang 59 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 18 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland